To jest Twoje prawo konsumenckie, zgodnie z jakąś regulacją (od pół roku nie chodzę do pracy i mam pustkę w głowie, a przepisy weszły tuż przed moim odejściem). Teraz zmieniły się przepisy UE i większość reklamacji powinna być rozstrzygnięta do 14 dni. Niestety mało kto wie, że jeśli postawisz jasno swoje roszczenia i jest opóźnienie w odpowiedzi na reklamację to nie ma bata, tylko Twoja sprawa jest zamknięta i wygrałaś tym samym swoje postulatyKatherina pisze: ↑12 cze 2019, 13:23dobreMimezja pisze: ↑12 cze 2019, 13:19Napisz reklamację, w treści której zawrzyj swoje roszczenia, np. brak odpowiedzi w regulaminowym czasie oznacza przez bank umorzenie wszelkich kosztów, odsetek itp. Potem trzymaj kciuki, żeby nie odpowiedzieli, choć jestem pewna, że otrzymasz odpowiedź w kilka dni.![]()

Misiaq to trochę zmienia postać rzeczy :/ Zastanów się, czy możesz to jakoś obrócić na drogę reklamacyjną, choć skoro podtrzymują kontakt, to i nie dadzą się zwieźć z reklamacją